Producenci
Promocje
Ramka Dla Babci i Dziadka
Ramka Dla Babci i Dziadka
40,00 zł 32,00 zł
szt.
Upominki w pudełku
Upominki w pudełku
65,00 zł 52,00 zł
Zestaw breloczków
Zestaw breloczków
49,99 zł 39,99 zł
szt.
Dzień Babci i Dziadka (zestaw)
Dzień Babci i Dziadka (zestaw)
40,00 zł 33,00 zł
Babciu, Dziadku! Kocham Was za...
Babciu, Dziadku! Kocham Was za...
59,99 zł 47,99 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Formularz reklamacyjny

Formularz reklamacyjny 

..................., dnia ............. 20.... r.

Adresat:

[dane identyfikacyjne sprzedawcy]

FORMULARZ REKLAMACYJNY

DANE KLIENTA:

Imię i Nazwisko: .......................................................................................................................... 

Adres: ........................................................................................................................................... 

E-mail: .......................................................................................................................................... 

Tel.: .............................................................................................................................................. 

Nr rachunku bankowego: ..........................................................................................................

PRZEDMIOT REKLAMACJI:

Data nabycia produktu: ................................................................................................................ 

Nazwa produktu: .......................................................................................................................... 

Nr faktury: .................................................................................................................................... 

Ogólna wartość produktu: .............................. zł

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI(opis wad i okoliczności ich powstania):

...................................................................................................................................................... 
...................................................................................................................................................... 
...................................................................................................................................................... 

Kiedy wady zostały stwierdzone .................................................................................................. 

DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:

(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,

(___) usunięcie wady,

(___) obniżenie ceny,

(___) odstąpienie od umowy.

…………………………………………………..

Podpis

ADNOTACJE SPRZEDAWCY – DECYZJA DOTYCZĄCA REKLAMACJI

Reklamacja została uznana/nieuznana z następujących powodów:

...................................................................................................................................................... 
...................................................................................................................................................... 
...................................................................................................................................................... 

Data otrzymania reklamacji .....................................

Osoba rozpatrująca reklamację .....................................

Data rozpatrzenia reklamacji .....................................

Dalsze postępowanie reklamacyjne – informacje dla Klienta

...................................................................................................................................................... 
...................................................................................................................................................... 
...................................................................................................................................................... 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl